Välkommen hit!

Då har jag lyckats gjort mig en blogg!! Frågan är bara VAD jag ska skriva i denimage4
William ville jag skulle skriva hans namn, så då är det då gjort.....
Mammaledig som jag är har jag ändå inte gjort mkt idag. Åkte till min moster en sväng, och Isa var där.
Tur var väl det så hon fick hålla Angelica lite. Det är ju det bästa hon vet!
Tänkte hålla Er uppdaterad över min viktnedgång(blir väl roligt) skall väga mig i morgon igen så återkommer om
det då!
Lägger in en bild på mina vackra barn oxå!



Kommentarer
Postat av: Barbro

kul med din blogg, lovar att titta och läsa i den.
Hälsa barnen!
Puss Syster Yster och Ullstrumpa

2008-01-22 @ 22:25:32
Postat av: Natalie

Kul att du har införskaffat en blogg! Hoppas att bantandet går bra, jag skulle ha tagit mig i kragen jag med. kram

2008-01-22 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0