Spjälsäng....någon!??

Vi behöver så småningom en spjälsäng så om någon vet av en, är jag tacksam om
ni hör av Er... Vågar knappt skriva det, men lill tösen sover så bra på natten nu. I natt sov
hon hela natten, slog rekord faktiskt. Vaknade först 06.50!! Jag däremot vaknade då kl
fem och kunde inte somna om, typiskt!
Vägde mig i morse och har gått ner 8 hg på en vecka. vilket blir 3.9 på 3v! vilket jag är jätte
nöjd med.image6
Idag är W på dagis och jag ska städa uppe på övervåningen för nu är det färdig sågat där...
Bara bården kvar att sätta upp i hallen och målning av rören, sen är det äntligen helt klart.

 

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, idag fyller jag år därför är jag extra snäll
så vill du ha en ny header och hjälp med bloggen?

Var då med och tävla!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar
här; http://florennz.blogg.se/1201076167__23_januari_08.html

LYCKA TILL!

2008-01-23 @ 10:29:01
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Natalie

Grattis till viktminskningen! Nästan 4 kilo ju, jättekul!

Kram

2008-01-23 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0