ons 30/1

När G flyttade upp på övervåningen fick W överta hennes gamla rum, då fick han även en stor säng. Vi hade inte plats för den i något förråd så vi tog in den direkt. Han ser liten ut där han ligger men han känner sig stor! Lägger en kudde under madrassen så han inte ska kunna trilla ur, men den kudden går ju även att använda som huvudkudde ler (se bilden)





idag tänker jag i princip inte göra någonting, varit vaken inatt för W är förkyld. Så han vaknade 04 och somnade om runt 05.30! Men nu är han på dagis så jag tror jag ska passa på att vila nu när A sover. Tänker på Natalie som är på nya jobbet som hon inte riktigt trivs med, hoppas för hennes skull att hon får komma tillbaka till kullen. Visst är det jättebra hon är garanterad jobb nu, men vill ju hon ska trivas oxå. Men det kanske blir bättre så småningom, får hoppas det.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack gumman för att du sände mig en tanke! Vilken söt bild på William=)
Puss och kram

2008-01-30 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0