Söndag 10/2

Idag är A precis 3 månader, tiden har gått rätt fort tycker jag. Hon växer och blir stor. Idag var vi till hennes kusin som fyller 12 år och firade. Åt smörgåstårta som var jättegod. (Så nu går jag nog upp igen) Senare så var vi bjuden till mamma och pappa på middag. Det var såå gott! Både lax och kött. Som sagt var så var jag och G på stan igår, vi var runt lite överallt och hon hittade sig 2 tröjor. Köpte även lite kläder till A för hittade på rea så då passar jag nämligen på. En klänning för 30 kr, en långärmad body för 29.50 och byxor med kjol på och en jacka till för 49.50!! Då gillar jag att shoppa :-)
Sen hämtade vi upp L så åt vi tacos och såg melodifestivalen, men vilket skämt!! Jag säger bara sluta rösta på Christer Sjögren! Kan inte begripa att han gick vidare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0