Semester...

Nu har vi äntligen varit på några dagars semester, både längtat och inte till det. Inte för att nu är Stefans semester slut, han börja jobba igen på måndag. Vi åkte iväg till Göteborg, det var en lång bilresa men det har gått väldigt bra med barnen. A fick stanna hemma med farmor. På tisdagen var vi på Liseberg, W åkte flera karuseller och G vann 2 kg toblerone, och så vann vi bilar som är Williams favorit godis. På kvällen spelade Magnus Uggla där och han är ju MIN favorit! Det var första gången jag såg honom live och det var såå bra! Så nu vill jag se honom igen....snart! Ons tog vi båten över till Danmark, det var lite kort tid men vi hann ju äta lunch där borta*L* Sen åkte vi och sov på Hotell i Skövde. Det var jätteflott....... Kom hem igår och i morgon skall vi till Stefans systers man som fyllt 40!
Lite bilder.......

William får köra båt!


Gabriella med stora vinsten!


En av många karuseller...

Tyvärr kunde jag inte lägga in det jag spelade in på Idolen så tyvärr gott folk får Ni inte se honom spela


Kommentarer
Postat av: Lisette

hande magnus uggla röda mjukisbyxor å kavaj på sej?? PUSS

2008-08-09 @ 00:30:10
Postat av: Berith

jaa det hade han och en lång svart slips:-)

2008-08-10 @ 10:25:13
URL: http://berithmedh.blogg.se/
Postat av: Lisette

haha trorru han tvättar mellan konserterna?!? (stavning)

2008-08-12 @ 23:45:02
Postat av: Berith

inte han men förhoppningsvis någon annan:-) tyvärr fick jag inte ta på honom! då hade det inte spelat någon roll om kläderna vore lite dyngig hellersmile

2008-08-13 @ 15:54:21
URL: http://berithmedh.blogg.se/
Postat av: Syrran

Dax för en uppdatering!

Ha en bra dag och krama varandra i trafiken:)

Puss

2008-08-17 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0