Onsdag 2/4

Tänkte blogga igår men se det gick inte att komma in hit, så gör ett nytt försök idag. Ställde mig på vågen i måndags för att se hur mkt jag gått upp efter både påsk och sen festligheterna i helgen, döm om min förvåning när vågen bara visade ett hg upp!!! Glad är ju jag för det. Så nu är det pointsräkning igen men får vara medveten om att det kan komma efter också,  så kan stå still eller bara gå ned lite på en vecka. Men nu tar jag i med hårdhandskarna så jag hinner gå ned lite till Ålandstrippen!! Ja om bara 2 veckor nu så blir det dop, så det ska fixas lite till det oxå. Sen fyller G 10 år! Ska föresten åka till doktorn med henne idag, hon blev ju förkyld och sen så ont i örat, värken gick bort men nu har hon som ett lock i örat plus att hon hör så dåligt! 
Ja sen i slutet av maj efter åland då blir det ju klassfesten, S fick även han ett brev om klassfest så nu blir det till att ordna barnvakt! Vilket inte är det lättaste fick jag höraimage39 jo då vi är så lyckligt lottade att ha så många runt omkring oss så det är nog inga problem alls. Trevligt tycker jag att vi ska iväg båda två, och på samma ställe.

image40

Alltid när A ligger på golvet så måste även W göra det, och helst så nära som möjligt! 

Kommentarer
Postat av: Kristina Svedberg

Hejsan!

Kul att du tänkte gå på klassfesten. Jag har varit i kvalet och kvalet, men tillslut har jag nog bestämt mig för att gå. Jag såg nu att du saknades från klasslistan på den inbjudan som jag fått.

Hittade din blog genom din kommentar på Christina:s blog. Söta barn och Grattis till -8 kg.

Vi ses i maj
Mvh
Kristina

2008-04-03 @ 10:03:59
Postat av: Natalie

hej! Vad fint kort! Det är bra att du lägger ut på internet så alla kan se att jag har världens sötaste kusiner! Kram

2008-04-03 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0