Stefan 40 år

Stefan fyllde 40 i måndags och i fredags överraskade jag honom med middag på Texas, barnen sov hos mamma och pappa. Sen hade vi ordnat överrakningsfest på lördagen. Mamma, pappa, Barbro, Gabriella och jag tog med honom till Romerska badet i Ljusdal där vi badade och han fick massage. Sen hade vi fest med middag på kvällen och då kom det lite mera folk men vi höll oss till släkten och tar kanske en gemensam fest senare. Mamma hade fixat och donat med maten stort TACK till dig. Svärmor och svärfar passade barnen på dagen när vi badade men sen var dom oxå med, ja både barnen och svärisarna så klart. Det blev en trevlig kväll. I måndags kom Leif, Eva, Ann-Sofi, Fredrik och barnen hit och gratulerade Stefan. MEN nu har vi väl firat klart...nästan. För snart åker Stefan och jag till Florida, en gemensam resa för att fira eller gråta (hur man vill) att han fyllt och att jag ska.... Det ska bli himla mysigt med en vecka på tu man hand och lite värme på det.

Kommentarer
Postat av: Bea

en gud vad mysigt och åka till Florida! Kul att allt firande blev lyckat också :D

2012-02-23 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0