Nyklippt och fin är William idag, ja han ä...

imag0102 (MMS)

Nyklippt och fin är William idag, ja han är alltid fin men lite extra nu med både grönt och blått i håret. Varit hemma nu i veckan för känner mig fortfarande inte bra och ska tillbaka till doktorn i morgon. Väldigt envist detta virus för verkar ju vara ett sådant, så hyser inget större hopp över tiden hos doktorn i morgon. Vi ska ju åka med galaxy båten på lördag så vore härligt känna sig pigg då... mamma syr ju till mig tills vi ska på bröllop och det kommer bli så bra. Sen vore det ännu bättre om jag vägde 30 kilo mindre men det blir svårare att fixa till har jag märkt.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Finaste pojken!

2011-09-21 @ 18:15:02
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0