Funderingar av Angelica så här på f.m. tit...

Funderingar av Angelica så här på f.m. tittar när jag byter till julgardiner i mitt sovrum. Angelica: gör alla så här? Jag: ja dom flesta varje fall. A: är jag dom flesta? Ja svarar jag A: men inte William (har inte bytt hos honom än) A: vem ska jag gifta mig med när jag blir stor? Jag: någon som du blir kär i . A: pappa! Jag: ska du gifta dig med pappa? Men jag skulle vilja ha honom kvar. A: men ni är ju redan gift! Hon är för Gullig med sina kommentarer ibland. Nu ska jag fortsätta sätta upp gardiner och ställa stakarna i fönstren för i morgon åker vi till mor och far på middag med mina svärföräldrar.


Kommentarer
Postat av: Berith

När jag berättar att Angelica sagt hon ska gifta sig med sin pappa så skrattar William så gott. Då undrar jag om han ska gifta sig med mig? Då skrattar han ännu mera och säger jag fattar ingenting du är 39och jag är 6 skratt

2011-11-25 @ 17:40:46
Postat av: Beatrice

HAhah men vad härliga dom är!! :D <3

2011-11-26 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0