Tomt

Jobbat idag och vi hade sittgympa med de boende och det var riktigt trevligt, dom verkade oxå tycka det så det känns bra. Om ca 2 veckor ska vi ha en liten spakväll med lite gott fika och så. Känns bra att kunna få till lite mys. I kväll var vi som sagt var till Natalie och Jocke, tack till Er för gott fika! Sen måste jag säga att det är lite tröttsamt med människor som alltid hittar fel och alltid blir dåligt bemött överallt, om dom kunde vakna upp och inse att det med all säkerhet är dom själva det är fel på! Föresten så gick det väldigt lätt att få en tagg till gymet, syrran hade ju en som hon inte betalade för längre så den fick jag ta över och fick mig en kod så nu kan jag börja träna där. Ska bli kul igen faktiskt. Finns så mkt fläsk att röra på nu så hoppas kunna minska ner det det, men tar ett steg i taget=)

Längtar efter barnen nu!! William förvånar oss hela tiden, idag var det ett program han ville se så han kollade klockan och hade sagt till mamma att det är 20 minuter kvar och mycket riktigt var det så. Mamma berömde och tyckte han var duktig. Ja men det är ju 5 min och 5 min, 5 min och 5 min(sa han och pekade) det blir ju 20! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0