Smått och gott

Igår var jag på Texas och åt middag med jobbet. Vi firade Ingrid som fyllt år och Yvonne som gått i pension. Det var gott och trevligt, tyvärr så kan man inte prata med alla när man sitter vid långbord så där. Idag har vi kommit fram till en ny chef efter en del intervjuer så nu hoppas jag verkligen att detta blir bra! Kan ju faktiskt inte bli värre än vi haft det så.... I morgon tänkte jag åka till farmor och hälsa på, ska först börja med ett stopp hos fastger som vill jag ska ta kort på hennes vävstol och hjälpa henne lägga ut den på blocket. Stefan är sjuk, förkyld och har feber och William har lite hosta och börjar bli snorig, två veckor har vi fått vara friska så nu är det tydligen dags igen!!  Huvudsaken jag och Stefan är pigga nästa helg då vi ska till Södra Berget i Sundsvall på Wallmans salonger, ska bli så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh jag skulle också varit till Lilly, men kan inte i morgon, Hälsa så mycket från mig <3

2011-03-03 @ 22:15:58
URL: http://bealiciouswesth.blogg.se/
Postat av: Berith

vi kan väl åka tillsammans en annan dag!

2011-03-04 @ 19:48:16
URL: http://berithmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0