skidor


Vi var på skidstadion igår och William och Stefan åkte skidor medans jag och Angelica åkte snowrace. Han är riktigt duktig nu på att åka så efter diverse turer upp för backen och sedan ner igen, ville han åka i spåret. Så dom åkte 1,5 kilometer. Idag har vi varit till Ingrid och Alf, det var ett tag sedan så det var som vanligt trevligt. Sen var det kalas hos grannen när Emina fyllde 3 år så då var vi där en stund. Angelica har ju varit sjuk och ätit pencillin, så vi har varit hemma. Men i morgon så blir det dagis och jobb och då hoppas jag hon slipper några nya baciller, vi vill vara friska nu. Tyvärr har Gabriella börjat hosta igen och är täppt i näsan och ont i halsen!! Jag tror jag drar täcket över huvudet för vill inte ha mera sjuka nu! Ska bli riktigt skönt att jobba faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0