Julafton

I år firade vi Julafton hemma, vilket var ganska skönt med tanke på att jag blev sjuk! Stefans mor, far, och syster med familj kom och mamma och pappa. Först var det ju Kalle Anka men såg inte hela eftersom det skulle styras med mat. Vi åt gott och sedan inväntade vi tomten. Han kom med massor av paket så vi hade varit snälla i år med. Började med en liten huvudvärk som bara växte sig större och till slut när alla(utom mor och far som sov över) åkt hem gick jag i säng med en frossa och huvudvärk redan 19.45! Sen var jag upp och kräktes men sen sov jag till och från till morgonen. Mådde då lite bättre och eftersom vi skulle träffas hos mamma och pappa i Söderhamn med alla så följde jag med. Vi stannade där över natten som sen visade sig bli två nätter pga av snöovädret som drog in! Då var jag sämre, ont precis överallt och hosta. Gabriella hon var oxå dålig och började redan på onsdagen innan jul med feber. Till slut var vi båda till doktorn och har nu fått pencillin, jag känner mig bättre förutom hostan då. Gabriellas feber har äntligen gått ner men hon har fortfarande så ont i magen och lock för öronen. Nyår skulle vi ha varit med syrran och Sol men vi blev hemma och myste istället. Igår var vi på texas och åt med dom och Natalie, Jocke, Beatrice och Maths. Vi firade Maths då för han fyllde 25 på självaste julafton. Det var gott och Lisette passade barnen under tiden. TACK!


Barnen framför gran och klappar

Kalle Anka och hans vänner på tv:n

I väntan på Tomten....

Tomten får hjälp med att läsa

Öppnar paket.....


Fick sig en gunghäst av moster Barbro, låter gör den med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0