Hi-hat cupcakes

Idag har jag gjort Hi-hat cupcakes ur Leila Lindholms boken "a piece of cake". Blev faktiskt riktigt fina, det trodde jag inte! Men har smakat en nu och gud så söta dom blev, orkade inte ens äta en hel....jaja...men en erfarenhet rikare blev jag ju.  Stefan fyller år på söndag och då måste jag ju självklart ha lite att bjuda på. Sen blir det självklart smörgåstårta och vanlig tårta. Tänkte baka princess tårta med rosa marsipan, det passar väl till honom;)
Ikväll har jag varit på seans i Näsviken, det var riktigt spännande, jag och Theres fick ett meddelande tillsammans och har nu frågat mamma lite om det. Fick till oss ett gammalt hus med 2 ingångar och många små fönster. Tänkte då på mormors hus, där vet jag det varit 2 ingångar men små fönster? Jo sa mamma att så var det tidigare. Vägen upp till vinden visade hon och det stämde, det skulle finnas en dörr dit med nyckel. Dörr fanns det men ingen nyckel. Kan ju hända det var så långt långt tidigare...vem vet? Vi skulle dit för att få svar på några frågor så vi får väl se hur det blir med det=) =) 


Innan chokladen såg dom ut så här, tycker jag lyckades få till formen bra för att vara första gången!

 Klara och fina, MEN otroligt sött! Ja själva marängen!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Dom såg roliga ut, kan jag inte få receptet? Vad fin bloggen blivit... :)

2011-02-18 @ 23:14:28
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Berith

ja visst blev den fin! Absolut kan du få receptet, sen kunde man ju göra olika frostingar oxå och ha på...skoj

2011-02-18 @ 23:35:08
URL: http://berithmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0