FYND!!

Idag när jag var ner till mamma så for vi iväg på variant. Där hittade vi lite smått och gott, bla köpte jag gardiner. 4 olika gardiner för 150 kr det var väl ett fynd! Sen köpte jag oss en ny matta oxå som ska passa till gardinerna som ska fixas till köket=) Har ju haft blått i köket men nu blir det annat, så då måste jag inhandla lite annat med och det är ju alltid skoj. Pengarna ska rulla liksom;) Föresten så köpte jag kanonbra plastlådor med lock häromdagen på Ö o B, det var hjul oxå på dom och dom får plats under barnens sängar. Dom har ju små rum med myckte leksaker så det blev kanon att kunna gömma lådorna där. Billig var dom oxå och då älskar jag att shoppa.

Vita panelgardiner med rosa blommor på, lila blommor på en kappa, sen ska mamma sy till köksgardiner av tyget längst till höger, en kappa att ha till sommaren. Längst till vänster ska bli lång gardiner att sätta upp till hösten. Vilkent tur att jag har min mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0