Empty room

Angelica följde med mamma och pappa hem till Söderhamn i söndags och det är såå tomt och tyst här utan henne! Men hon verkar ju trivas där och myser av att få vara själv där utan syskon. Hon säger: Bara jag...inte Wiman(William) och inte Bella(Gabriella) utan bara jag! =) Har pratat i telefonen varje dag och sen vi pratat igår hör jag hon säger till mormor: sova en natt till! Ja som om jag skulle krypa ut genom telefonen och hämta hem henne. Gohjärtat! Men i morgon då åker jag och William ner för då ska han oxå få sova en natt där. Jag ska nämligen vara med på några intervjuer på fredagen och fritids har inte öppet längre än till 12.30 då. MEN sen ska dom få komma hem och mysa! <3

En gullunge är hemma åtminstone! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0