JUL-LOPPIS

Till helgen blir det loppis i Finkvägens samlingslokal. Mellan 11-17 både lördag och söndag. Både glögg, barnkläder, hembakat och diverse andra loppis saker blir det. Det är Gabriellas klass som har den och inkomsten går till deras klassresa. Så kom och fynda något tycker jag!
Vår ugn gick ju sönder i torsdags, typiskt jag som skulle baka till loppisen, först såg det mörkt ut att få en ny ugn snarast men idag fick vi ta deras demougn och spishällen får vi vänta på. Fick oxå tag i en elektriker som kommer redan i morgon och fixar uttaget åt oss för naturligtvis var det inte lika! Tur han kunde för den första vi fick tag i han kunde tidigast efter jul!

Tjusig eller hur? =)bilden blev sned, men herregud jag satt ju på golvet ;-)

I morgon skall vi ha möte med vägföreningen, vi ska bla diskuttera Sanna Gästis som sökt byggnadslov för vandrarhem. På deras baksida som alltså vetter mot vår blir det bilparkering! kul eller inte!? Verkar vara vandrarhem för personal på Holmen och skolungdomar. Ungdomar på helger kan bli stökigt med fylla och så, men ska inte måla fan på väggen innan egentligen men det är ju så jag är! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0