kalas

Då har vi haft kalas då, i fre kom ngr kompisar till Gabriella. Dom skulle sova över men 2 av dom åkte hem vid 23.30.  Igår var hela släkten här på tårta. Hon hade en bra dag med många paket! Idag är det skola och dagis igen. Jag och Angelica ska gå ut och kanske cykla eller bara ta en prommis. Härligt när solen är framme! Ikväll ska Lisette och jag iväg och träna, ska bli skönt! Snart börjar jag jobba, det ska faktiskt bli skönt att återgå till det normala så att säga. Visst är det skönt vara hemma när det börjar bli sommar men jag har ju lite lediga dagar så lite ledig är jag ju ändå! Nu vill jag bara få veta vilken rad jag ksa gå på så man kan planera lite. Ja eftersom vi har dagis till Angelica först i Augusti. Men det ska väl lösa sig. Innan jag börjar jobba så ska Stefan och Jag på spa i Sundsvall. Jag fick det i julklapp av honom. Så ska jag, mamma och Gabriella till Åland. G fick det av oss i present igår. Plus att jag ska iväg och fira Lotta för hon har fyllt 40! Så maj månad kommer bara att säga svisch så är den slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0