Flaskan!

Har ju tränat A att ta flaskan, eftersom W aldrig gjorde det. Hon har tagit den så bra, både med bröstmjölk och tillägg. Fram tills dess att jag fick mindre mjölk och hon måsta ta den se då vägrade hon! Så igår testade jag med liiite bröstmjölk och hon tog det!! Sen tipsade min mamma mig om att jag kanske värmt för dåligt. Bröstmjölken är visst varmare än man kan tro. Så nu så värmde jag tillägg för att testa och hon ÅT!! tjoho.... ja nu hoppas jag hon tänker fortsätta med det.... För ibland har jag inte så mkt mjölk, som förra gången jag ammade då var det 12 timmar sedan jag ammat från vä bröst (pga att hon sovit hela natten) och det fanns inte så mkt ändå! knepigt det där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härligt bild på Angelica, ser så glad och go ut=) Håller tummarna för att mjölken rinner till!

2008-01-30 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0