Söndag 31/8

Då har den här helgen oxå gått... tiden går jämt så fort! Så vad har vi då gjort!? Tja i fredags gjorde jag 2 smörgåstårtor till en arbetskamrat för hennes kille fyllde 40! Sen putsade jag fönstren i köket och bytte gardiner. dammsög av och skurade golven gjorde jag oxå. På lördagen hände väl egentligen inte så mkt, försökte ta i tu med att städa altanen men slutade med att vi for till avholmsberget, tog en fika och tittade på utsikten.(Vilket för övrigt var till salu, så om någon är intresserad ligger budet på 5,9 miljoner!!) Idag däremot har jag städat av där och Stefan har skurat ur poolen för nu är det höst och blir inga fler bad..... Så då hoppas vi på poolparty nästa år istället ;-)   Sen har jag fortsatt städa, hållit på hela veckan känns det som. Vill få det lite rent och fräscht men okar inte ta hela huset på en och samma dag. Så övervåningen är klar och snart även nedre. Fast putsat fönstren har jag än så länge bara gjort i köket! Till helgen då är det marknad så då ska väl William få åka lite karuseller igen och Gabriella & jag ta lite lotter. Sen då på lördag kommer alla våra grannar på gatan och grillar med oss, ska bli riktigt trevligt! Det ser jag fram emot.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0