Snart semester

5 arbetstillfällen kvar innan semestern, ska bli otroligt skönt med semester nu! Men först är jag nu ledig to-sö =) På lördag ska vi på dop, Elisia döps i Hälsingtuna kyrka. Jag har bakat 7 sorter så alla borde väl bli mätt i sina sockermagar;) På fredag ska jag till syrran och hjälpa henne med smörgåstårtorna. Sen hoppas vi på uppehåll så vi kan sitta utomhus och fika!
Angelica har hört låten om Zlatan och sjunger på den och en dag sa hon: jag Älskar pippi, Helo Kitty och Zlatan=) då vet hon inte ens vem han är.... Igår tittade hon på Allsången och undrade vem som sjöng? Håkan sa Stefan. Hon tyckte han var bra och när nästa sjöng satt hon och kollade länge och sa sen: Vart är Håkan?? :) Lovar att lägga ut lite bilder från dopet sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0