Livet

På sista april var vi och tittade på kasa vid Mo skola, det var mysigt trots att det kom lite regn! Sen på lördagen var syrran och jag till mormor och hälsade på. Hon var så orkeslös, orkade knappt prata med oss men en massa kramar fick vi och då menar jag massor! Glad att vi var dit för dagen efter hade hon fått somna in, min underbara mormor! Fattar inte att honr borta trots att vi visste att hon var sjuk och gammal, det känns otroligt i hjärtat ändå! Idag skulle William få gå till frissan för första gången, ja annars har det varit farmor som fått klippa honom. Hon tar fram apparaten och börjar liksom raka honom i nacken!! Dunk dunk hjärtat började slå fort och kände svetten komma! Viskade fram till henne: Det blir för kort, det blir för kort.... du gör väl inte lika kort överallt?? klart hon inte gjorde, hon kan väl sin sak. Hon körde iväg mig till soffan men inte kunde jag sitta där länge inte. Men han blev ju jättefin! I morgon ska vi till optikern både jag och Gabriella. Hon har haft ont i skallen i 4 v nu, men så är hon förkyld var och varannandag med. Var till doktorn idag men alla prover var bara bra. Hon var svullen i körtlarna men inten körtelfeber, ikväll har hon lite feber men bara att vänta ut detta envisa virus! Tjejerna var hit på lite lunch igår och det var så trevligt, gulliga barn har dom oxå! Till helgen blir det att åka till Sandvikens badhus med Stefans syster med familj, trevligt!


Angelica blev trött och ville hem från kasan!

Snygga Wille

Söta Wilma

Riktigt kort där bak...

men fin blev han ju!

Angelica hittade solbrillor på H&M som hon blev kär i.....

skumbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0