Bad

I helgen var vi och badade i Söderhamn. Natalie, Jocke, Lisette och Barbro hängde oxå med. Det var riktigt mysigt. Hade med oss sallad och smörgåsar som vi åt till lunch där. William hoppar från kanten utan problem, han är som en fisk! Sen åkte vi hem för sen var Gabriella bjuden på tjejkväll hos en kompis som fyllt år! Hon kom hem straxt erfer nio och senare så kräktes hon, men det var säkert för dom ätit så mkt för dagen efter mådde hon precis som vanligt igen! Då var vi till Emma för att fira Felicia som blir stora damen och fyller 3 år! Anneli, Hanna och Wille var oxå med dit. Det var trevligt att träffas en stund. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig så blir inga bilder.... Till helgen blir det Halloween hos mamma, ska bli trevligt! Så efter det återkommer jag med bilder därifrån. Bilder på alla spöken kanske=) Har tagit ledigt lördag kväll, då skulle jag annars ha jobbat delad tur så jobbar bara dagen sen tog jag ledigt söndag med. Stefan och barnen åker till Iggesund på lunch under tiden jag jobbar.
Lov är det denna vecka så Gabriella åkte med pappa och mamma hem idag och stannar åtminstone till onsdag. Mamma hade tagit ledigt i morgon så då ska dom mysa lite. William ska till farmor på torsdag och vara med Johanna sen ska dom sova där. På fredag ska han ta sin vaccinspruta, men det ska nog gå bra. Till veckan tror jag att vi på jobbet ska få våran spruta och Stefan får vänta till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0