Mys

Vi kom iväg på SPA i torsdags som det var bestämmt! Det var helt underbart. Vi kom dit lagomt till våra behndlingar vi bokat så Stefan fick sig en helkropps massage och jag tog massage på nacke och rygg. Sen de jag beställt en Sunrise, vilket är kroppspeeling och sen brun utan sol på det. Men då kunde jag ju inte bada nåt så som tur var kunde hon ta mig dagen efter istället. Bada ville vi få göra då på kvällen. Hett bad med ett glas vin blev väldigt mysigt. Sen var det middag och det var oxå till belåtenhet. Dagen efter for vi in på birsta och tittade lite innan vi åkte hemåt. På lördagen hade jag ordnat lite mat som jag kulle äta med Lotta som fyllt 40. Vi fick en trevlig kväll. Nu är det bara att se fram emot nästa tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0