Födelsdag.

Idag firade vi min födelsedag när alla var lediga. Fick frukost på säng, med sång och presenter. Sen kom hela släkten och v åt smörgåstårta och prinsesstårta. Vädret har ju varit helt enormt varmt, så igår var det skönt med loppis nere vid vattnet. Det fläktade så skönt där! I morgon börjar jag då att jobba, känns lite pirrigt men mest ska det bli skönt. Angelica åkte med farmor och farfar för att sova där i natt. Så jag ska snart hoppa i säng för känner mig trött eftersom hon var vaken i natt! Plus att jag ska upp runt sex i morgon bitti....lite ovant. Kommer lite bilder här:


Sommarfest på dagis, lite pick-nick i det gröna.

Lördagsgodis....och det fick man inte smaka av :-)

Sommarens första dopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0