Sportlov.

Nu har nästan hela lovet gått. och inte mycket av det jag tänkt blev av.... besöket hos mormor har inte blivit av, inte heller massagen på jobbet. Men hade tänkt mig dit i ons, men se mina kära arbetskamrater är lite fega ändå ;-) tyckte det var för nära inpå med magsjukan vi haft och jag förstår dom!! Det är inte speciellt trevligt! Trodde Gabriella skulle klara sig men igår morse var det färdigt! Hon sa idag att hon räknat hur många ggr hon kräkts :-) vilket var 7 ggr!! Idag är hon bättre men fortf lite ont i magen. I tordags var vi ner till Gävle på deras bad Fjärran Höjder. Det var jätte trevligt. (DÅ var vi alla friska) Vi hade Lisette med oss och Angelica var med syrran. Tyvärr blev det inga bilder därifrån men här kommer lite andra bilder att titta på.


Pusskalas med pappa

och med William.

spöket....

skridskor på Ishallen

bara bus..

dansa är skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0