Lördag 14/3

Så kom vi oss äntligen iväg till mormor i torsdags, det var trevligt att träffa henne. Fast man bara går hemma så blir det långt mellan gångerna tyvärr. Hon bjöd som alltid på morots stuvning, hon vet jag gillar det så det brukar bli det. Lika gott var det denna gång! Igår hade Gabriella sovkompis hos sig, så vi passade på att göra en snögubbe, och idag försökte vi åka lite skidor på baksidan. Stefan gjorde upp spår men eftersom det är så mycket snö så åkte stavarna långt ner så jag gav upp jag :-) men vädret var härligt. Sen gjorde Gabriella och jag lite gympa. Nu ska vi snart se postkodmiljonären och sedan tomglo på melodifestivlen..... hoppas vid min Gud att inte Carolin Af Ugglas går vidare, förstår inte vad alla ser i den låten!???men smaken är väl som baken, helt otroligt delad!! Mamma och papa är ju på Irland nu, dom har det så trevligt. Hon ringde och det var visst s:t Patrics day där så ALLT var grönt och det var musik överallt. Dom hade beställt in en öl och till och med den var grön! Nu ska jag fixa lite välling till Angelica. Lite bilder kommer det igen.


Hos mormor med favoritnallen!

Mys i soffan

Fin snögubbe blev det allt!....

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fina bilder! På fina barn=)

2009-03-16 @ 05:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0