Uppdatering :-)

Precis hemkommen från jobbet, varit en lugn kväll. Angelica sover hos farmor så inatt får man sova åtminstone. Ja sov ju även i natt men igår natt var hon vaken mellan 01.00 och 4.30! Är nog tänderna, för hon har varit lös i magen. Nog om detta... I morgon ska Gabriella vara med mig på jobbet ett tag, kusin Lisette dyker sedan upp och hämtar henne för då ska dom gå på stan. Sen lämnar jag av henne hos mamma i Iggesund på jobbet, så ska hon sova hos henne, och hjälpa hennen med mat och midsommarstång på fre innan vi dyker upp. Jag jobbar dagen först så åker vi ner till Söderhamn sen. Ska bli riktigt trevligt, hoppas in i det sista att även vädret blir det.
Nu har vi bestämmt att vi åker iväg till Leksand Sommarland och sen Furuvik i sommar. Så det blir åtminstone en liten tripp, roligt att göra nånting med barnen ändå, för sen blir det ju Kreta i September. Stefan och jag får bara 2 veckor semester tillsammans men jag jobbar ju bara 75% så är ju lite ledig ändå där emellan. Nej nu ska jag gå ner och pussa lite på min underbara man. Sov gott gó vänner!

Bjuder på en bild oxå :-)


Gabriella och William med kusinerna Erik och Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0