Fredag

Kom hem från jobbet idag och fick se Gabriella examensfin, hon var jätte fin! Mamma hade fixat håret och både hon, pappa och Gabriellas pappa var till Hälsingtuna kyrka och tittade när dom sjöng. Men när jag kom hem gick hon och jag på stan som hon velat gjort. Så hon fick sig 2 par byxor och 3 sommar linnen. Köpte 2 par shorts och ett linne till William med. Till Angelica hittade jag en klänning ett nattlinne och ett par ute brallor typ mot vind/regn. Det mesta på rea, för då tycker jag om att handla :-) . Nu är jag ledig i helgen, ja börjar först onsdag kväll igen. Sen är jag ledig i midsommar förutom fre då jag arbetar dagen. Sen ska vi ner till mor & far och fira midsommar med dom. Hoppas på Sol!


Examensfin

Det bästa vi har!

Vill mest äta själv nu för tiden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0