Sundsvall

Igår for vi iväg till Sundsvall en sväng. Barnen lämnade vi i stugan med farmor och farfar. Vi köpte lite smått och gott. Hittade lite kläder oxå. Köpte nåt till barnen med, det var ju rea :-) Idag har jag jobbat, inte lika hett uppe på jobbet idag och skönt var det. William har åkt till Natalie för att sova över. Han har längtat och räknat ner dagarna.... Igår morse sa han, - mamma idag är det bara en dag kvar. Åh jag längtar tills det blir natt :-) Så nu är han äntligen där då. Vi väntar på glassbilen, handlar av den typ en gång per år och nu hade jag lovat, så bäst hålla det då. Snart far vi på vår lilla mini semester, blir Furuvik och Leksands sommarland. Hinner vi så kanske vi letar upp båten som Beatrice fick jobb på nu. Hon började igår och ska vara där i 7 veckor tror jag. Roligt för henne med något annorlunda fast det är samma jobb. Måste oxå säga stort GRATTIS till Lisette, gick väldigt bra i Agilityn. I går kom hon 4:a av 60 hundar och tog en pinne till! Duktiga Ni är!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0