Lördag

Idag har jag och Gabriella varit en sväng på stan. Hon hittade två tröjor på Kapp-Ahl. Hon fick presentkort i julklapp. William han är hos Natalie och Jocke. Han ska sova där. Han har själv kommit på det. Dom hade spelat Fia med knuff och han hade visst varit duktig och spelat själv. Han har även skickat ett brev till sin mormor och jag blev fakiskt förvånad för han skrev nästan en hel mening själv. Jag sa han kunde be om hjälp för jag höll på med maten. Men när han gjorde det då hade han helt själv skrivit nästan hela meningen själv. Han är ju ändå bara nyss fyllda 4! På måndag fyller mamma år, men vi ska dit i morgon på middag istället. Så ifall jag inte skriver på måndag så säger jag   redan nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0