2009

I lördags var jag ner till Söderhamn och shoppade lite med mamma. Vi var på variant så handlade en hel del! Bla kläder till barnen. William fick 2 par byxor och en jacka han kan ha till våren. Angelica fick sig ett par byxor och en stickad jätte fin tröja. Gabriella köpte jag inga kläder till det gjorde däremot mamma. Hon fick sig täckbyxor och en jacka som kostade 75 kr per del!! Sen köpte jag tyg till barnens fönster. Svampbob till William, Nalle Phu till Angelica(som jag även tänkte att W ska få låna) och så valde G ett jätte fint tyg till sitt rum. Mamma hittade ett fint tyg till vårat kök! Så igår var mamma här och sydde åt mig! Så nu är det så fint överallt!! Tack snälla, snälla mamma!!Igår var vi då åter tillbaka i vårt hälsosamma liv!! Så jag var iväg och tränade och Stefan åkte skidor. Idag har jag varit på en rask promenad i 40 min och S är återigen ute på skidorna nu. Men som Natalie sa i jul det är inte det man går upp mellan jul och nyår som är det värsta utan det man går upp mellan nyår och jul!  Nu måste man nog snart säga att Angelica går. Ja inte obehindrat ännu men går verkligen mycket hela dagarna. Nyss gick hon från hallen och in i köket(förbi kylen) så det blev ju en rätt lång bit. Så gör hon ofta nu, så det står inte på innan hon väljer att gå framför att krypa! Hon har även börjat klättra. Klättrar upp på sin korgstol, upp på pallen i W´s rum och vidare upp på bordet! Igår kröp hon för första gången upp i sofffan! Men kryper man som en apa så ska hon väl klättra som en!


Gabriellas rum.

Williams rum.

Angelicas rum.

köket.


Kommentarer
Postat av: Farmor Ingrid

Hej, vilka fina o roliga gardiner, hörde ju att William gillade sina svampgardiner när han ringde o talade om att mormor sytt den. kram på er..

2009-01-07 @ 13:53:15
Postat av: Farmor Ingrid

Hej, vilka fina o roliga gardiner, hörde ju att William gillade sina svampgardiner när han ringde o talade om att mormor sytt den. kram på er..

2009-01-07 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0