Dagismonstret

I fredags ringde dom från dagis för Angelica hade feber... var bara att hämta hem lillgumman. William sa att det var ett monster som gjort att hon blivit snorig och att när det blir vinter blir hon frisk och kan gå på dagis igen. Jag hoppas då att vi slipper vänta ända tills vintern om det nu inte av någon anledning blir vinter redan till veckan men det ser ju inte så ut =) Jag har oxå ont i hals och huvud och ikväll har näsan börjat rinna. Men förhoppningsvis är vi friska alla tills vi åker till Kreta då! William har lärt sig cykla utan stödhjul, snacka om stolt kille. På jobbet är det inte så roligt just nu, vi ska ingå i rekryteringsenheten som ska ordna vikarier åt oss. Så långt låter det ju toppen men skenet bedrar vill jag påstå! Vem har lust att jaga sin egen tid? Inte jag varje fall! Fick veta på samverkan att min heltidsrad skulle gå till en som har 75%! Än jag då!? jo jag har min heltid kvar, men berodde på vart dom kunde erbjuda mig den när jag vill gå upp i tid!? Eller 75% på rubinen och 25% i rekryteringen. Ha! Så roligt tänkte inte jag ha det att jaga den tiden och få blödande magsår på kuppen så då bad jag att genast få gå upp på 100% igen och då ska jag få min egen rad tillbaka! (sas det då i fredags...) När stormen lagt sig ska jag gå ner på 75% igen! När det blir återstår att se....... Jag lider verkligen med Er som tvingas in i detta!!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Du är lite lömsk du... haha...

Vi är också förkylda, och jag som skulle börja APU:n på sjukhuset imorn, men det blir det inget av, utan det blir fre em istället, så har ni lust och tid något i veckan kanske vi kan hitta på något... :)

2009-08-30 @ 23:13:41
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Berith

jo man står ju sig själv närmast så då måste man fixa åt sig själv för ingen annan lär ju göra det åt en..jo om jag inte blir sämre så är jag ledig på torsdag. Orkar vi så kan vi ses då!? men vi höres på telen...

2009-08-31 @ 10:06:06
Postat av: lisette

hejdu!

vet du om stefan har någon spootyfieinbjudan (staving) att skicka så jag kan få den där gratis varianten med reklam? PÖSS!

2009-08-31 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0