Datorn tillbaka!!

Nu är datorn äntligen tillbaka. Den kom i fredags men se då har det krånglat med internet, men Stefan har lyckats fixat det. I Helgen har det varit underbart väder! Bara varit ute, plus en sväng ner på stan igår. Köpte en vår jacka till Angelica eftersom hon var utan. Idag köpte jag henne ett par skor oxå. Idag var vi till Bromsvallen en sväng, sen cyklade Gabriella och jag till syrran fram och åter det var skönt! På torsdag åker Stefan och jag iväg på spa i Sundsvall, längtar! På lördag ska jag iväg till Lotta för hon har nyss fyllt 40, ska även det bli trevligt! Nu ska jag dela med mig av lite kort från både påsk och diverse annat.


William som påskgubbe.

Angelica som påskkärring.


Min vackra dotter Gabriella som fyllde 11 här!

William och Hanna hoppar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

jaaaaag knäppte kort(en?) på gabriella!!!!!

2009-04-26 @ 20:14:49
Postat av: Lisette

det blev nå fel- det var iaf jag som knäppte korten och skrev :D

2009-04-26 @ 20:16:03
Postat av: Natalie

Gabriella är så otroligt vacker hon! Ja de andra två med, men hon är otroligt fotogeniqe (eller hur det stavas)

2009-04-27 @ 07:37:05
URL: http://iallaminadagar.blogg.se/
Postat av: Syrran

Vilka vackra syskonbarn jag har!!

2009-04-27 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0