Måndag 8/9

I helgen var det då marknad i stan, både W&G åkte lite karuseller och på lördag kväll hade vi grillfest med alla grannarna. Det var så trevligt så det hoppas jag vi gör om! Vi satt ute på altan och åt och där stannade vi fram till nästan 01.00!! Tyvärr så blev en av grannarna magsjuk, hon hann inte ens få i sig hälften av sin mat så hon fick gå hem och lägga sig! Alla vi andra verkar dock ha klarat oss, så kanske berodde det på att hon även hade en väldig huvudvärk..... Igår kväll tappade jag i badvatten för att A skulle få bada. Det hörde hon från vardagsrummet och kom snabbt hasande in i badrummet. Tar tag i badkaret och STÄLLER  sig upp!! Roligt att se när det går framåt :-) Nu har alla utom jag varit förkylda här hemma. Ja det snoras lite än men i övrigt är dom friska. Jag hoppas verkligen jag klarat mig för vill vara frisk till helgen när det är personalfest. Barnen skall sova hos syrran för vi ska ha respektive med oss. På dan ska vi hjälpa mamma och pappa flytta. Tråkigt att inte ha dom lika nära men det gick ju bra förut oxå så det ska väl gå igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0