kräftor

Igår var mamma, pappa, syrran och Lisette hit och åt kräftor. Syrran hade oxå med sig en köttfärspaj som var jätte god. Jag hade gjort sallad och vitlöksröra och cuacamole(eller hur det nu stavas Natalie?) och även köpt lite färdigskalade kräftstjärtar. Mamma hade bröd och ost med sig. Det var sååå gott. Jag älskar käftor! Vi satt ute på altanen och åt och med infravärmen på så satt vi där till närmare 23. Beatrice kom en sväng hon med fast då var maten för längesedan slut... Jag hade planerat ta lite kort som jag kunde lägga ut men som vanligt kom jag på det för sent men mamma ställde upp på en bild så den som tittar ordentligt kan kanske ana en kräftstjärt långt ner




Lisette och William myser med lite godis

Sen skulle mamma hämta en napp till Angelica som började bli trött. Ut kommer hon med nappen vi köpte på Lisseberg och den gillar hon inte. (med hon menar jag då Angelica och inte mamma ifall du Thomas undrar....) Men det fanns någon som ville ha den i alla fall och tur var väl det.


Se så söt Birdie blev :-)

I morgon skall jag klippa mig och har Ni tur kanske Ni får en före och efter bild sen


Kommentarer
Postat av: Syrran

En jättetrevlig kväll som vi tackar så mycket för! Tack, Tack

Vi gör om det nån höstkväll framöver då kan vi kanske göra en gor köttsoppa eller något annat. Vi kan ta det när Sol är ledig så han kan vara med

Puss och kram

2008-09-28 @ 19:55:23
Postat av: Syrran

Var tog f:et vägen?

2008-09-28 @ 19:56:11
Postat av: Natalie

Mormor gör sig verkligen bra på bild ;)

2008-09-29 @ 17:38:44
URL: http://eilatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0