FEST

Ikväll då är det alltså fest.... jag har längtat! Tyvärr så har jag fortfarande ont i skallen, haft det hela veckan. Kommer det inte från nacken så undrar jag om det kan vara från bihålorna. Har liksom ont i dom fast jag inte är förkyld. Tog lite nässpray tidigare idag och det lättade lite. Var till mamma nyss och hon hade rinexin så nu testar jag det med.... Ja ja ska i alla fall iväg på fest och hoppas det hjälper att träffa mina arbetskamrater! Längtar efter dom! Körde barnen till syrran och än så länge verkar det gå bra med Angelica. Vi var dit igår och hälsade på för det var så längesedan. Syrran ringde nyss och hon hade somnat i vagnen en stund och inte varit ledsen alls, vilket bådar gott....... I morgon ska visst hästen springa på Hagmyren.... då måste jag ju bara dit och titta. 14.20 ska loppet gå så nu håller vi tummarna att han gör bra i från sig! Nu måste jag kila och snart göra mig vacker ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0