Tapetsering på gång!

Williams rum ska få lite nya tapeter har vi tänkt. Stefan har idag varit och köpt blåa tapeter och en bård. Har inte sett dom än men det blir nog bra. Sen har han beställt stickers på Nalle Puh som vi ska sätta upp. Williams önskemål var just Nalle Puh. Då fick vi tipset att istället för en bård med det motivet ta stickers istället. Dom kan vi ta bort när han tröttnar utan att tapeten blir förstörd. Så till helgen skall han och ev Gabriella sova över hos mormor och morfar så kan vi pyssla i hans rum.
Igår var jag, William och Angelica till min farmor och hälsade på, var hur längesen som helst sen jag var dit. Så det var trevligt. Hon bjöd på hemmagjord soppa som var supergod! Måste även ta mig till mormor för har inte varit dit heller på länge. Klippte mig gjorde jag oxå men vi säger ingenting om det för tillfället..... får inte till det själv men hoppas jag tycker det känns bra om någon dag. Annars växer det ju ut rätt så snabbt! Idag kom Angelicas åttonde tand så det är väl inte konstigt hon haft feber och varit dålig i magen!

Vill oxå säga GRATTIS till Natalie som gått ner 2,8kg sin första vecka med viktväktarna!

Kommentarer
Postat av: Natalíe

Tack tack! Grattis själv förresten=)

2008-10-01 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0