Sömnlös natt

Då försöker jag igen med ett inlägg! Skrev tidigare men se W klickade på förhandsgranska och sen fanns det som vanligt ingen text kvar! Vissa nätter är sköna när man får sova hela natten och vakna pigg morgonen därpå, sen är vissa nätter som i natt. Hann sova i 2 timmar sen vaknar Angelica runt två tiden och pratar och pratar. Låter henne göra det eftersom hon inte gråter men till slut ger jag upp och ger nappen och lägger henne ner. Tror det blir lungt samtidigt som jag hör William ropa. Han behöver kissa, in på toan men som det händer ibland så rinner det utanför och allt kommer på golvet. Torka golv, byta pyjamasbyxor. Kollar A ser ut som hon sover, lägger mig och då börjar hon prata igen! Koka välling, byta blöja och i säng igen. Först runt 4.30 somnar hon. Ja jag hade inte ställt om klockan än men summan av krademumman var att vi var vaken i 2,5 timme. Sen får jag sova i 3 timmar till då jag hör att G med kompis är vakna så sen kan jag inte somna om. 45 min senare vaknar A. Vid ett tiden får jag ett mess från Stefan, klockan är då bara fem på morgonen där men han hade vaknat och kunde inte somna om. Hans väska hade tyvärr tappats bort men dom tror den skulle komma med ett senare flyg. Ja det får han verkligen hoppas på. Annars får han göra som Gabriella sa när han packade att det går använda ett par kalsonger i 4 dagar. In och ut och fram och bak skrattar. Just nu är G, W och Ida ute på en liten picknick. Först gick vi alla på promenad sen gick vi hem så dom fick med sig saft och en kaka. Så dom är någonstans vid djurkliniken och fikar, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0