snö!

Vaknade i morse och det var vinter ute!! Alldeles för tidigt. Som tur är säger dom det skall bli sol i helgen så eländet försvinner. Ja William blev ju naturligtvis glad och var ut en sväng. Gabriella har oxå varit ute i omgångar med Ida. Just nu är dom och åker stjärtlapp vid djurkliniken. Det enda som varit bra idag med snön är att jag fick ha mina nya vinterskor. Åh sååå underbara. Varit till syrran idag som fyller år, Natalie och Jocke kom oxå. Sen dök Leffe upp(som oxå fyller år idag) Stort GRATTIS till Er båda!

Stefan ringde när dom landat i London och om drygt en timme landar dom i Stockholm. Resan till London hade gått fort för han hade sovit rätt länge. För dom var det ju natt när dom åkte. Roligt att komma från sol och varmt till snö och kallt! Har gjort kycklingsoppa idag som jag ska ta med till mamma i morgon. Har även gjort kålsoppa som jag tänkte äta i morgon till lunch. Nu ska jag gå ner och göra William sällskap vid teven. Trevlig Halloween på Er alla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0