Semester

På söndag åker Stefan och jag på en tur till Åland, ska bli himla mysigt. Mamma och pappa kommer hit och passar barnen. Fast på måndag ska Fia passa Angelica och det ska nog bara gå bra det med. Pappa får köra William till och från dagis och jag tror dom sen ska gå och möta Gabriella när hon slutar skolan. Tror att Fia tycker det ska bli väldigt kul att ha Angelica, det verkar då så.... Hon var hit igår igen för att träffa henne men jag tror inte det blir några som helst problem. Idag blir föresten lillgumman 11 månader, tiden går så fort. Till och med Gabriella sa det igår, att det kändes som om A fortfarande skulle vara liten :-) Ja att ett år gått så fort! Det har hon så rätt i. Drar upp sig överallt nu (angelica alltså*L*) och har även krypit upp ett steg i trappen så nu blir det att ta fram grinden!! Men det är bara roligt, hon skiner som en sol nästan hela tiden!
Idag ska vi nog ut och plocka äpplen, tänkte göra äppelmos och sen fryser jag in lite med. Sen ska moster oxå få en kasse eller fler, finns massor av äpplen kvar.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag hoppas att jag är mostern som ska få äpplen!

Ha en mysig resa och ta väl hand om varandra, det behöver man som småbarnsföräldrar. Pussa barnen!

Puus och kram

2008-10-10 @ 10:01:54
Postat av: Berith

ÅH! nu var det min moster som fick äpplen idag, men du får gärna massor med äpplen för det finns gott om dom serru. puus själv :-)

2008-10-10 @ 23:06:46
URL: http://berithmedh.blogg.se/
Postat av: Berith

testar

2008-10-16 @ 12:16:40
URL: http://berithmedh.blogg.se/
Postat av: Anonym

TESTAR

2008-10-16 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0