Mera äppelmos

Idag har jag gjort mera äppelmos, och efter middagen åt Angelica faktiskt det som efterrätt! Hon ville inte ha det förra gången jag gjorde så har använt det i gröten och det har gått bra. Idag fick hon även utan mjölk men vet inte om det var därför hon ratade det sist. Äter ju kräm med mjölk, jaja.... Har varit på skolan ikväll, där barnen visade upp sitt havet tema. Dom dansade och sjöng för oss föräldrar. Dom är så duktiga. Sen blev det fika och lotteri och G vann! Vi sålde både fika och lotterier och pengarna går till deras klasskassa. Stefan har börjat att packa så smått,  han åker ju till Usa på lördag. Angelica och William skulle visst sova hos farmor och farfar på måndag, så jag och Gabriella ska nog gå på bio. Lisette följer oxå med oss. High school musical 3. Så ska vi passa på att baka lite. Har lovat syrran att baka nåt tills hon fyller år, och sen behövs det lite hit hem med. Angelica fyller ju snart ett år! Tiden har verkligen gått så fort. Står tiden stilla med mig då!? eller har jag åldrats jag med? Vi spekulerar inte mer om det utan  nu ska jag lägga mig för har ont i skallen.

Puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, tiden står stilla för oss! Det är bara så att Natalie och Beatrice snart är lika gammal(ung) som oss.

Har du mera äpplen? Tog med på skolan och det gick åt som smör i solsken.

Puss och kram

2008-10-23 @ 12:15:37
Postat av: Berith

Ja här finns det nog äpplen så du kan ta!

2008-10-23 @ 12:29:43
URL: http://berithmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0