Vitsippor

Försökte blogga igår men se det gick inte, typiskt när man skrivit en hel text. Dagen igår förvandlades från den värsta till den bästa! Ont i nacken har jag ju haft över en vecka men igår vaknade jag kl fem med en ännu värre smärta! Hade tid för akupunktur och S fick vara hemma och köra mig. Sen hade han lite jobb som behövdes göras inför kursen idag, så Natalie kom som en räddande ängel. Tack det var guld värt. Hon hämtade barnen, köpte en nackkudde och tog med G och W hem för att titta på hennes kattungar. Sen kom dom hem och in kommer då William med en stor bukett vitsippor: mamma, mamma här får du för jag älskar dig så mycket! Ja då var den dagen räddad och det kom tårar av en helt annan anledning än tidigare på dan.
Nacken är inte mkt bättre idag så, farmor har varit här och hjälpt till med barnen, sen kom S hem tidigare från kursen. Imorgon får jag hjälp av Bea, underbara människor omkring mig och tur är det!  
image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0