Myskväll

Ikväll har jag och G haft myskväll. A och W sover hos mormor och S har after work med jobbet. Dom skulle iväg på hemlig tur. Han har messat och sagt dom är i forsa skogarna där dom fått gjort en massa övningar, nyss har dom ätit 3 rätters middag och sen skulle det visst bli bad i sånt där ved eldat utebad!  Jag och G  var på kardinalen och åt gott, sen gick vi iväg och hyrde film. Väl hemma tände vi en massa ljus och ställde i badrummet och tog oss ett bad tillsammans. Mysigt, sen har vi sett film. Men nu är det dags att lägga sig för nu är vi trötta. OCH jag vågar knappt säga det men om jag viskar så vågar jag nog.... min nacke känns bättre....... enormt härligt!
Men man undrar ju om det är något som går för min kusin har oxå ont och idag ringde N och sa hon var så stel i nacken. Så kommer jag till mamma och ja då är hon likadan plus att syrrans kompis hade messat henne och sagt hon hade så ont i nacken!! Nåt mysko är det ju!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag tror det där med nacken är nått virus eller så som går. Mysko är det iallafall! Skönt att höra att du är lite bättre! Puss

2008-05-18 @ 14:26:38
URL: http://eilatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0