cykeltur!

Jag och G tog oss en cykeltur igår, den första för i år. Ja gissa då vad som hände!?? jo Naturligtvis ramlade jag omkull skratt, jag med min nacke! Hade väldigt ont igår i skulderbladet men idag är det mest i bak i benet/rumpan som jag slog i..... inte fick jag någon tröst av min man när jag kom hem heller. Ha vuxna människor cyklar inte omkull säger han. Hm men så har jag några år kvar till vuxen ålder oxå! jaja idag har jag varit till frissan, farmor satt barnvakt. Så ska bara färga det sen så är jag redo till Åland*L* det ska bli sjukt kul. Bara det att åka och bara rå sig själv ska bli härligt. Nu ska jag gå och kolla kaloppsen som står och puttrar.......

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ska du göra dig så vacker till resan?
Jag blir sååå avundsjuk!
Kram och Puss

2008-05-20 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0