Sjukt barn!

Nu är G sjuk, hon klagade igår över halsen och sen låg hon i soffan och frös så hon skakade tänder, hon som ALDRIG fryser! Tog tempen och hon hade 39,3 gumman min. Varit väldigt hängig idag oxå, inte ätit någonting. Skulle testa äta lite middag(jag hade gjort sjömansbiff) men se då kräktes hon! Kanske var det maten som var så illa!?:-) förmodlgen den höga febern.
Igår var jag, W och A till min mormor i Harmånger, hon bjöd på morotsstuvning och det är ju så gott!! Trevligt att träffas är det och hon är ju så pigg, döv men pigg! :-)
Har skött mig och gått på promenad så jag har nu gått över 9500 steg idag. Det känns bra. A har fått eget rum idag, var och hämtade spjälsängen och satte ihop den så nu ligger hon i den och snusar, ska gå ner och göra iordning lite mat och ge henne så sover hon sen ett bra tag förhoppningsvis. God natt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0