Påsk!

I natt har barnen sovit hos mamma, hon ville få låna dom alla. Så skönt var det att få sova ordentligt. Vi gick ut på en långpromenad, har nyss kommit in igen. Ska hämta upp dom men vi fick inte komma för tidigt*L* men pappa hade kört G till en kompis och om hon får så ska hon sova hos oss inatt. I morgon ska vi till mamma och pappa på påsk middag, och söndag blir det till svärföräldrarna.
Igår var jag till naprapaten igen, ändå har jag domnat i natt men jag vet ju att jag måste gå rätt länge innan det hjälper för jag är hård som betong i axlarna säger han. Och det var riktigt läskigt igår för han hittade en punkt och när han tryckte på den kändes det som om han grävde mig på en fläck i hjärnan! Det ilade inte bara som det kan göra utan verkligen som om han var där och grävde.
Lägger in lite bilder på mina Älsklingar!

                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0