Klassfesten...

Just som jag skulle ta och leta reda på numret till min klasskamrat så dimper det ner ett brev i lådan om det. Naturligtvis så händer allt samtidigt, för på tors den veckan åker vi till Åland med jobbet, kommer hem fre kväll, sen är det klassfest då på lördag. Brukar inte känna för att göra så mkt då men nu måste jag fundera på om jag ska gå eller inte, det vore ju onekligen väldigt roligt att träffa alla, ja dom som kommer varje fall. Det är först i slutet av maj men man skulle betala sista april. Nu har barnen letat efter sina påskägg, och dom hittade dom till slut, dom fick även en varsin trisslott i äggen, den enda som vann var W 25 kr*L* altid något.
G har en kompis här som ska sova över, dom sjunger just nu karaoke..... W ser på bollibompa, och lill stumpan ska få lite gröt nu.
GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0