Lördag 26/1

Idag skall vi åter till mor och far. Fick lite ordning igår, åtminstone med säng, soffa och köksbord bla. Gabriella stannade naturligtvis kvar där och sov över, förvånad!? nej inte det minstaimage9
Syrrans kompis kom hem från Afghanistan igår, där hon jobbar för närvarande. Är sjuksköterska. Där var det minus 31 grader och både vuxna, barn och djur hade fryst ihjäl! Så hon ville ta med sig vantar, mössor och sockar när hon åker tillbaka. Jag har nu plockat ihop lite av varje som hon skall få ta med sig. Där gick dom i sandaler utan strumpor i kylan och så lever vi i överflöd här hemma. När jag då kan dela med mig av det vi har så gör jag det gärna!
Ikväll är det personalfest, tänkte gå en stund mellan ammningarna..... Helst hade jag också velat tagit ett glas vin eller två men det får jag allt vänta några månader till med. Ska i alla fall bli trevligt att träffas och prata en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0