Viktminskning!

I morse var det dags att väga sig igen, och vågen pekar neråt som tur är! För att vara exakt minus 1,2 kg denna vecka. Förra veckan hade jag gått upp 2 hg! Men hade ju varit och ätit smörgåstårta så jag skyller på den:-) Så nu har jag allt som allt gått ner 4.9kg!! Så jag är nöjd! Men mer ska det ju bli hade jag tänkt, men får ta små steg i taget annars känns det så jobbigt.
W är sjuk, förkyld. Han vaknade med feber igår.... fick alvedon och var då rätt pigg ett tag men sen somnade han och sov i 2,5 timme! Hade 38 i morse men idag är han mkt piggare. Får vara hemma från dagis även i morgon och är han ännu bättre då så kanske vi åker upp på jobbet en sväng och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vá du är duktig! Nästan 5 kg! Jag vill också gå ner några kilon. Hoppas att alla gäster checkat ut så du kan få lite lugn och ro.
Kram Syrran

2008-02-07 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0